lørdag 15. januar 2011

Casa Myhrvold har blitt vårt hjem!

Fin-stuen har en utrolig god og bløt sofa, akkurat plass nok til at vi tre kan sove i hver vår sofa...deilig..

Framskapet er fylt opp med glass og service hjemmefra og kaffeservice fra svigerbesteforeldre..

Kjempedeilig med så stor spisestue..Faste plasser har vi alt, Sanne har sjefsplassen på enden..:0)

Denne hesten er ganske stor..og kostet bare 280kr..Bilde forelsket jeg meg i med en gang jeg så det.

Familieveggen er litt tom ennå..Noen familiebilder har jeg også på sidebordene til sofaen. Må se dere hvor jeg enn snur meg..Tar gjerne imot flere bilder..

 

TV-stua..eller ps3 rommet..:) Er så gla for at jeg turte å velge disse oransje gardinene..digger de.

Tv-stue og kjøkken er et stort allrom..

 
Gangen i 2etg.

Sanne's drømmerom..Her slapper hun virkelig av..oppi sacco-sekkene, med tv og litt snop..

Bamser og pynt hjemmifra er på plass her også..

Gjesterom..Fargene på teppe er egentlig turkis og veldig koslig rom..Her håper jeg dere vil trives kjære gjester..

Scrapperommet mitt har også en seng som kan bli dobbel..fargene er turkise her også..

Gleder meg til å få ro i sjelen til å sette meg her..med en utrolig utsikt over "skylinen"

Smykkene er på plass og på den ene skuffen henger båndet og engelen som pyntet min julegave fra min kjære kusine..

Master bedroom..Gardinene er så flotte og kjemepetunge. De skal egentlig henges opp til sidene. Men mine to betente skulde ville ikke fixe de hver morgen, derfor henger de rett ned..:) Lyseblått er sengeteppe i og ved siden av mørk brunt er det veldig lekkert.

Motivet på hodeputene våre...Godt å ha et par engler som passer på oss i drømmeland..:o)

Badet vårt..Burde egentlig hatt bedre bilder her..Har et flott digert bad..pyntet i gull.. Gjestebadet er pyntet i dus, nesten lindegrønt. Og Sanne's er rødt, måtte passe til hånkle med navn som hun fikk av svigerforledrene mine til bursdagen sin..

Denne er ca 50cm høy og kostet under 100 nok..ikke rart det er gøy å shoppe pynt i Dubai!


Mitt drømmested...Et lass med blomster har alt kommet og et til kommer mandag..Hagemøblene måtte ha oransje puter siden vi ser- og går ut fra tv-stua som er oransje..

Litt harry med forskjelllige farger på lyset på palmene og i taket...men så er vi fra Drammen, så da passer det vel..hi,hi!

Casa Myhrvold by night!


5 kommentarer:

  1. Herregud,det er bare nydelig.Jeg drømmer meg helt vekk ute under taket.Og så nydelige farger du har valgt.Møblene er så flotte.Et nydelig hjem dere har fått dere.Jeg kunne godt ha bodd der jeg.he,he.Jeg må sitte og se litt til,he,he.klem

    SvarSlett
  2. Takk kjære deg!
    Veldig fornøyde er vi alle 4..:o)
    God klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så flott!! Nydelige møbler, puter, tepper og pynt!!

    SvarSlett
  4. Kjempeflott har dere fått det!! Kan liksom kjenne varmen bare ved å se på bildene :) Klem fra kusina :)

    SvarSlett
  5. Utrolig flott har det blitt, søstra mi!! Du er veldig flink! Jeg gleder meg til å se det "live" :)

    SvarSlett