torsdag 18. september 2014

Casa Myhrvold

Dette har vært vårt hjem i nesten 4 år.
År vi aldri vil glemme..

Slik så det ut før vi begynte å pakke før avreise Norge.

Gjennom årene har jeg samlet minner 
som jeg håper kan gi oss god stemning i hus og hytte i Norge.

Jeg har samlet kunst på våre reiser og kunst kjøpt i Dubai.
Skal blogge om dette når det er vel på plass i
Myhrvold-huset eller på SanneBo.

På dette gjesterommet har det bodd mange herlige mennesker,

tusen takk alle sammen for at dere har delt minnene med oss..

Med mange fristelser i butikkene var det godt å ha store rom 
slik at det var plass til å oppbevare alt underveis.

For 4 år siden flyttet det inn ei lita jente her..

Nå har det flyttet ut ei stor flott jente som er klar til å 
begynne på den videregående skolen i Norge.
Og gjett om hun får en lite problem når alle disse plakatene
kommer til Norge og skal opp på et helt normalt norsk rom..hi,hi!!

Disse møblene skal lage arabisk stemning i hagen på SanneBo.

Denne hagen kommer jeg til å savne mest av alt..
Jeg elsker deg Casa Myhrvold's hage!!!

Takk for mange, mange gode minner og herlig stunder!
Casa Myhrvold er nå historie...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar