mandag 1. november 2010

8 uker i dag....

I dag er det bare 8 uker til vi flytter.

 Plutselig har nok en uke gått. I helgen har vi vært på hytta og klargjort den. Vi har ryddet ut "vårt" og vasket den ren slik at fam.Lindgren kan ta over. Det er Sannebo jeg kommer til å savne..skuldrene senkes og det er en spesiell ro og fred der. Men håper vi får låne den litt til sommern.
 Regner med at vi kommer til å bli hjemme noen uker,
 ihverfall Sanne og jeg.

Vi har nemlig sett på div reisemål med utreise Dubai og der er det mye som frister. Sri Lanka er bare noen timer unna, tenk om jeg kunne komme tilbake dit..det hadde vært en drøm. Ellers er pyramidene i Egypt like ved, og dit vil gjerne Sanne og Kenneth. Det er også noen fantastiske øyer som virkelig er ubeskrivelig vakre i "nærheten"..
Klarer vi varmen godt vet jeg ikke om vi kommer til å bruke
 så mye ferie i Norge.
Vi må jo benytte den muligheten vi har til å se verden:)

Tilbake fra drømmeland....
det er bare 2 uker til containeren kommer og henter flyttelasset.
Så de to neste ukene har jeg fulldagsjobb med å gå gjennom skap, boder og kroker for å finne ut hva som skal på en lang båtferd mot vår
1001 natts-verden.

Tar julevasken samtidig med at alt tømmes. Når flyttelasset går den 15 og jeg har "sovet" en uke etterpå, kan jeg begynne å pynte litt til jul. Livet er litt "på vent" for tiden  mye som ikke blir gjort siden vi snart skal dra, men julen må vi kose oss med.
Selv om det bare blir en liten del av julepynten som blir satt frem.
Gleder meg sånn til å feire jul med alle sammen..


1 kommentar:

  1. Gleder meg til jul jeg og - ha lyst å pynte nå egentlig, men får vel vente litt...

    Dere kommer til å få sett så mange fine steder i verden - kjempespennende!

    SvarSlett