søndag 24. april 2011

Jentene mine...

Kjenner at følelsene er i litt ubalanse i dag...
I morgen kveld reiser søstra mi hjem...3 uker går alt for fort..
Det er bare rett og slett så vondt å vite at det er altfor lenge
 til jeg ser min kjære familie igjen..

Men er jo heldig at jeg har mange, mange flotte bilder som jeg kan se på..
Dette er bare et lite utvalg av 3 av jentene mine..:0)

Burj Khalifa

The Walk



Muffins er godt...


Tante's vakre lille jente!!


Koser seg i hagen til tante.

"Nkel" jente..:0)

3 vakre jenter som har en stor plass i mitt hjerte..

Tøffa..

Nipsi får også kos...

Det er så deilig å ha besøk..men tilsvarende vondt når de drar..
Dagen i dag og morgendagen skal brukes til å fylle opp
 all den  "tantesinen" jeg kan få..:0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar