søndag 16. oktober 2011

På date på Beachen...

I går hadde mannen min og jeg
en date på
Jumeirah Beach.

Når en bor borte fra familien
og alle barnevaktene
må en nyte hver stund en får alene sammen.

Snuppa var hos ei venninne
så vi dro på standen..

Siden det nå er "høsten" her i Dubai
fikk vi stranden nesten
for oss selv..

...men varmt og deilig er det
 fortsatt i havet..

Det er så mange fine skjell her.
Jeg samler i en stor krukke
som jeg skal ha med hjem til Norge.

Den skal stå på badet på hytta..
Så når mannen min og jeg blir gamle
kan vi se på de og si:

Husker du den gangen vi var unge
og bodde i deilige varme Dubai..:0)

Jeg kan sitte i vannkanten..
..kjenne bølgene "skvulpe" og bare nyyyte..
Naturens eget Spa..

En deilig avslappende lørdag
og vi er klare til å starte
en ny uke her i dag..

Ha en fin uke til dere her i Dubai
og nyt siste dag i helgen
hjemme i Norge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar