mandag 13. februar 2012

Her bor vi...del 4 av flyturen

Dette er deler av "vår" skyline
hvor mannen min også jobber..

Han jobber helt til høyre av skyskraperne,
har hjørnekontor med utsikt
 over havet, Palmen, Burj Al Arab,
Burj Khalifa, mot golfbanen
og Casa Myhrovld..
Snakk om utsikt!!

Midt i bilde her ligger huset vårt 
og skolen til Sanne...
Kjempegøy å se dette fra luften!

Vår fantastiske skyline!!


Marinaen..

En ubeskrivelig opplevelse å se min
fantastiske hjemby på denne måten...

Så går vi inn for landing ved Jebel Ali Palmen..
Wow..den er ennå større enn
Jumeira Palmen..


En herlig følelse å treffe vannet...

Nydelig solnedgang på Jebel Ali...

Jeg har rett og slett ikke ord..
Dette var en fantastisk opplevelse.
Jeg var helt utslitt etter turen..
så mange inntrykk..
Kan varmt anbefale å se Dubai 
fra fugleperspektiv... 

2 kommentarer:

  1. Heisann =)
    Kjempe stas å lese blogen din, skal selv til Dubai i Mars. Gleder meg sånn ;P
    Hva koster en slik flytur og hvor bestilte dere den fra? Ser helt herlig ut.
    Har vært i Dubai en gang før og kan ikke vente med å dra tilbake.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Skjønner at du gleder deg til å besøke dette herlige landet..:o)
      Her er en link til seawings:
      http://www.seawings.ae/

      Ps: se our promotions..

      Klem Helén

      Slett