fredag 14. september 2012

Tilbake i Dubai..

Vi er nå tilbake i Dubai etter noen uker i Norge..
 
Sommeren har gått med til masse kos med familie og venner.
Men vi har også pusset opp, ryddet etter opp-pussing
 og forberedt opp-pussing..
 
Så det har vært lite med avslappende ferie..
noe som for min del endte i et sykehusopphold..
 
Men nå er vi tilbake
 og etter en hektisk uke skal jeg slappe av litt..:O)
 
Ser at det er noen spørsmål jeg ikke har svart på her på bloggen..
svar kommer veldig snart..
 
Så kommer jeg til å vise litt fra huset vårt i Drammen
og noen bilder av dere vi er så glad i der hjemme..
...og som vi allerede savner..
 
Håper å få alt ut på bloggen før vi er så utrolig heldige
 å igjen få besøk her i Casa Myhrvold..
 
Gleder meg til en ny høst i vårt 1001-natts eventyr..:O)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar