mandag 1. april 2013

Bursdagen min...

Natt til bursdagen min
ble snuppa mi vekket av to venninner fra Norge.
Vi hadde klart å holde det hemmelig for henne
og gjett om hun ble overrasket..:)
 
Etter at jeg hadde fått et gavedryss hjemme i hagen,
var det min tur til å gi litt tilbake til gjestene.
Til de som hadde kommet helt fra Norge
for å feire min dag og snuppas konfirmasjon.
 
 Hos Tips & Toes i Meadows fikk vi pyntet oss litt alle sammen.
 
 
Til og med lille snuppa mi fikk behandling.


 Godt å bli litt ekstra skjemt bort..:)
 
Lille prinsessa nøt behandlingen
så godt at hun sovnet til slutt..hi,hi!
 
Etter at vi hadde blitt pyntet litt,
dro vi hjem for å pynte oss mer..
 
Slik at vi var klare til en aften
 på beachen på Ritz-Carlton..
 
Link til velværen:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar