lørdag 4. mai 2013

Kuala Lumpur- Batu Caves

Sist uke var jeg i Kula Lumpur
sammen med 5 herlige damer..:)

Første dagen besøkte vi Batu Caves.
Her står Lord Murugan statuen
 som er den høyeste Hindu statuen i  Malaysia
og den nest høyeste i verden.
Et flott syn!

Bak statuen går det 272 trappetrinn opp til et tempel.
Siden hofta mi ikke er min beste venn 
hadde jeg bestemt meg for å ikke gå opp.
Men da jeg kom følte jeg at jeg måtte.
Og gjett om jeg er glad for det.


Det var to templer på toppen.

Et magisk syn på vei opp til det siste tempelet.


Utrolig fasinerende å se alt som pyntet grottens vegger..



Det kryr å små apekatter her.
Litt ekkelt og litt spennende...hi,hi!

Denne fyren har vært på melkeslang.:)



Fikk en rød prikk i panna av denne blide mannen..

Masse pynt.

Fargerike damer i fargerike omgivelser.

Det var underholdning her også.
Gøy å se!

Nydelig pyntet.

Etter dagens kulturelle innslag var gjengen klar for shopping..:O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar