mandag 16. september 2013

Gøteborg

Mor, snuppa og jeg var noen dager i min nordiske
favoritt-shoppeby Gøteborg.
Vi tok toget fra Oslo og koste oss hele veien.

Vi bodde på Grand Hotel midt i hjertet av byen,

 Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært i Gøteborg,
men har aldri vært i Haga..
Og det burde jeg..
for her var det koselig.

Små hyggelige spisesteder.

Og mange koselige små butikker..
Virkelig idyll!

 Litt kultur måtte vi jo få med oss..
...så dette er en kirke..hi,hi! 

 Antikkhallene er et sted jeg alltid må innom.
Spennende butikker og et koselig "slappe av litt" sted.

 Med en nyoprert rygg ble det mange små pauser.
I en liten bakgårder og med sol fra blå himmel
var det lett å nyte sommeren..

Siden jeg ikke fikk lov til å bære noe, 
måtte snuppa hjelpe til..
Og gjett om hun bar??
3 fulle kofferter med lamper, 
tapet og masse pynt til det 
ny opp-pussede huset vårt
fikk vi med oss hjem!

Takk for en fin tur mor og snuppa!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar