onsdag 6. november 2013

The Change Initiative

 I dag har jeg vært på lunsj med mannen min..
Og vi var på et nytt sted for oss,
The Change Initiative.

Her var det en veldig koselig stemning.
Restaurant inne i en butikk..
kan jo bare bli helt topp..:)

Dette var himmelsk nydelig..
Kanskje det beste jeg noen gang har spist?
Ellers så var det selskapet som gjorde at det smakte så godt..hi,hi!!

I butikken her har de et godt utvalg av organiske matvarer..
Men da jeg så at bildene til Shefali Ranthe hang her..
Ble jeg superglad.
Jeg elsker serien hennes "Joy of Life"
Har en original som skal får bo på mitt
"Joy of Life" sted..SanneBo.
Det var et par færre bilder på denne veggen da jeg dro.
Julegavetips!!!

Shefali maler bilder med flotte farger som jeg blir veldig glad av.
Perfekt å se på når en våkner om morgenen og 
en ny dag skal begynne...

Elsker disse også jeg...
Denne utstillingen er her ut november.

Her er link til Monda Gallery:

Her er hjemmesiden til Shefali Ranthe, kunstneren selv:

En annen favoritt.
Spesielt kamelene er kjemepflotte..

Her kan du spesial bestille bilder:

Litt av butikken.
Spennende nytt sted som jeg gleder meg å komme 
tilbake til..

Her kan du finne veien:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar