mandag 27. januar 2014

Al Maha


I går var jeg på lunsj med to herlig damer
langt, langt ute i ørkenen.

Resorten har en magisk stemning.

Er litt forelsket i den arabiske stilen,
og her var det mye som inspirerte.

Vi ble ønsket velkommen
med en velduftende klut og frisk drink..Herlig!

Skål... for å nyte livet..

Vi spiste en nydelig lunsj 
i flotte omgivelser.

Koste oss!

Mmmm...alt som er fra havet er deilig!

Hmm... hva drikker dere a?
 Kan jeg smake??

Roen var helt skjønn her ute..

Vi fikk se en suite..
Kunne fint ha kost meg her jeg..

Men hit..
til spa avdelingen, skal jeg..

Gleder meg til å nyte en hel dag i disse omgivelsene.
Bare luktene her er fantastiske...

Overalt på hotellet er det steder hvor en kan
..nyte..

Vi fikk være med på en wildlife drive
hvor vi fikk lære masse om livet i ørkenen.
Spennende!


Utrolig gøy å se dyrene på nært hold.

 Flotte kameler!


Så bar det ut i de virkelige sand dynene,
både for gasellene og oss..

Ørken så lang øyet kunne se.
Minner på film og i hjertet...

Tusen takk for en flott dag damer.

Carpe Diem!

Her kan du leste om dette fine stedet i Dubai's ørken:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar