torsdag 18. september 2014

Dar Al Masyaf i Souk Madinat

I år var vi i Dubai under Ramadan.
Det var på mange måter en stille og rolig måned.
Litt uvant å ikke kunne spise og drikke før Iftar ved solnedgang,
men det gikk helt greit.

Da Ramadan var over var vi på en liten Eid-ferie.
Vi sjekket inn på Al Qasr,
men bodde i en beach villa på Dar Al Masyaf.

Jeg elsker alt ved Madinat Jumeirah.
Her er det butikker, barer, spisesteder og 3 flotte hotel.
Men det beste av alt er den 1001-natts stemningen.

Her bodde vi.

En Abra-tur på elven er en flott opplevelse om dagen...

...men på kvelden er denne turen magisk..


Fam. Myhrvold i heisen :)

Her er det så flott.

Under Ramadan er somoftes Iftar-måltidet en buffet.
Og under Eid var dette en opplevelse i seg selv,
nydelig mat for øyet og magen.

Det var veldig høy luftfuktighet og ikke så lett å ta bilder.

Herlig å bare gå her og ta innover seg den helt spesielle stemningen.

Bakgården vår som vi delte med 7 andre rom....
Her var det gratis drikke fra egen butler to timer hver kveld.

Tenk å få oppleve dette...

Snuppa og jeg koste oss på spa.
Talise spa på Madinat Jumeirah skal være et av 
de flotteste i Dubai og det er jeg enig.
Her er en link til Talise spa:

Jeg ELSKER Burj Al Arab
og fikk lov til å komme inn på hotellet 
for å shoppe litt i suvenir butikken..

Så happy blir jeg når jeg ser etter min mening verdens fineste bygg :)

Det var masse bølger...
Kan ikke tenke meg en bedre lyd enn bølger
 som slår mot beachen.
Det å sitte i vannkanten og bare nyte..
...det er deilig det..

Men veldig gøy å leke i bølgene også.

Har du lyst til å oppleve et av fam. Myhrvolds paradis,
kan du ta en titt her:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar