tirsdag 12. oktober 2010

Casa Myhrvold!

The Lakes her skal vi bo.


Elsker Bougainvilla..Dette er stue vinduet, ikke bestemt meg for om jeg vil ha gardiner
eller om jeg bare vil se ut i denne flotte planten.

Her kommer sofaen til å stå og det store framskapet..

Spisestuen og sjenken skal stå her. Tror ikke det blir gardiner her heller.
I innhuket har jeg lyst til å ha en stor krukke med en grønn plante i..

 
Har alltid drømt om å ha oppvaskbenk under vinduet,
men trodde ikke jeg ville få utsikt over mitt eget basseng:)

Dette blir tv-stuen. Synes egentlig ikke det er ok siden denne kroken er rett over kjøkkenet, men tv antennen er her så da blir det sånn..Får prøve å skille av litt med store planter så kanskje det hjelper.

Master bedroom. Elsker den digre senga vi har kjøpt 200X2,10. Gleder meg til å kjøpe sengeteppe og masse store puter. Det følger med to store nattbord og en sjenk med speil til sengen.

Flott lys på badet..her er det ingen mulighet til å skjule alderens tegn...Får se det positive i det, kommer ikke til å våkne opp en morgen og lure på hvem den gamle dama i speilen er..he,he!

Til venstre er rommet som kommer til å bli playstation, scrappe og gjesterom. Har ikke bilde av det andre gjesterommet. Til høyre er Sannes rom.

Sannes rom med eget bad.

Jeg har fått pergola....det har jeg også drømt om. Gleder meg til å fylle krukkene med blomster i alle regnbuens farger. I enden der er det en Moijito-bar..:)

De ville egentlig ta bort denne hengeplanten over terrassen, men jeg synes den er så flott. Tenk å sitte her og spise frokost..Da skal jeg huske på hvor heldig jeg er:)

Poolen var vel den minste vi så, men den er stor nok til at jeg kan ta en dupp og få igang kroppen om morgenen. Kristiane kan også kose seg her når hun er alene. Ellers er det en stor felles pool 100m borti gata.

Rett på utsiden av hagen er det en flott park hvor vi kan gå tur med Nipsi.




1 kommentar:

  1. disse bildene er super fine mamma:)<3<3<3<3<3<3<3
    gleder meg til vi skal flytte dit,men ikke å dra fra vennene mine :) :) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    jeg syns mitt rom er stort og deres glad i deg<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3:):):):):)

    SvarSlett