tirsdag 13. september 2011

Tilbake i Dubai..


Det er godt å være tilbake i varmen igjen..
Det er sånn det skal være...
deilig og varmt hele tiden..hi,hi!

Etter å ha vært borte i 8 uker
er det litt kaos i Casa Myhrvold.
Og med litt shoppingabstinens...
Har det allerede blitt et par middager på Mall'n.


På "vår" Mall... den borti gata..
Mall of the Emirates
er det mange restauranter å velge mellom.

Vi prøvde afrikansk...
Tribes Afrian grill and steakhouse..
Hmmm...masse god mat..
Koselig atmosfære..
og veldig, veldig hyggelige ansatte..
Ble så inspirerte så
nå er vi klare til å reise til Kenya..Hi,hi!!
(prøver ihverfall å finne ut litt om landet)
Siden jeg har bodd i Africa før (Liberia)..
..hadde det vært gøy å vise mine to det Afrikanske kontinent.


Etter middagen var det gaveutdeling...

Min mann og datter fortjente en gave hver..
Og jeg har vel aldri sett mannen min
så lykkelig over det han fikk..


Han har en påbegynnende klokkemani..
og den nye klokka hans er slik at den
stopper dersom den ikke er i bevegelse..
(det er et fint ord for slike klokker, men jeg husker ikke det..:o))

Han fikk en boks til å ha klokkene i,
den går på strøm og klokkene snurrer rundt.
Altså stopper den ikke selv om han et par dager
bruker en annen klokke..
Utrolig morsomt da han ble så glad..

Snuppa min fikk også et par ting..
Fra mammas favorittbutikk


Godt jeg har to store jenter..
dattera min og niesa mi
som gjerne vil ha en liten rosa pose fra Juicy Couture..:o)

Nå som shoppinglysten er litt (bare litt) mettet..

Er det hagen og planting av blomster som står for tur..

Nyter den deilige solen og varmen
her i Dubai!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar