søndag 11. november 2012

Spa daq på Hilton

Før avreise hjemifra hadde jeg prøvd å finne ut litt
om hvilke tilbud de hadde ved Spa avdelingen hos Hilton.
Men fant ingenting..
 
Og det skjønner jeg jo nå...
 

Snuppa og jeg hadde gledet oss til 2,5t med behandling
og kose oss med boblebad og steambadstue..

Men det ble ikke akkurat slik...

Boblebadet var tomt for vann,
steambadstuen luktet gammelt...

Selve lokale var kaldt,
hvite vegger og iskald aircondisjon..
Litt mer dempet belysning og stearinlys i hjørnene
ville hjulpet masse..

Inne på behandlingsrummet hadde de prøvd
å få den rette stemningen..
men det virket kun fra denne vinkelen jeg
har tatt dette bilde fra..hi,hi!!


Når det i tillegg "jomet" høy disco musikk
over høytaleren...
Angrer jeg litt på at jeg ikke bare takket for meg...

Men fikk de til å sku av musikken og det hjalp..
2,5t uten den vanlige nydlige spamusikken
var virkelig et savn...

Heldigvis var de utrolig dyktige massører..
Behandlingen i seg selv var himmelsk..

Jeg pleier vanligvis ikke å klage,
men 2stk 2,5t behandling koster jo...
Så jeg måtte klage litt..

Fikk litt rabatt og ny behandling dagen etter..

Da var det dempet lys, stearinlys i hvert hjørne,
duftet nydelig i hele lokalet
og de hadde vakker musikk over høytaleren..
Behandlingen var like god som dagen før..

Men kommer vi tilbake til dette ellers så flotte
anlegget kommer jeg ikke til å bruke
spa avdelingen på Hilton Resort i RAK..

Vi har fantastiske spa i Dubai
og jeg vil heller bruke pengene mine
på gjennomført flotte spa
enn dårlig vedlikeholdt og gamle spa som dette.

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar