søndag 16. desember 2012

Møblene fra Lucky

I dag har jeg fått møblene mine fra
Lucky Furnitures i Sharjah.
Jeg kjøpte de for under 2 uker siden.
I mellomtiden har de blitt
pusset, lakket og fikset etter mine ønsker..

Til gjesterommet på hytta..
 

Nattbord..


Mitt nye salongbord.

Dette er egentlig en stort konsollbord 50x150cm.
Hjemme har vi liten plass mellom sofaene
og jeg har ikke funnet et salongbord som er smalt nok.
Men hos Lucky hjalp de meg..
De satt på salongbord ben og laget
en ekstra hylle under bordet for meg..
Jeg er så fornøyd!!

Dette bordet bryter egenlig helt med
stilen vi skal ha nå,
men det er det som gjør hjemmet mer personlig..
Må ha noe som skiller seg ut..



Myhrvold huset i Drammen.
Her er det flere møbler som skal byttes ut når
containeren kommer fra Dubai..
Tror det blir en fin kontrast med det "tunge" nye bordet.

Hjemme er nå hele huset ferdig pusset opp.
Og vi er veldig spente på hva som venter oss..

Dette er en av mange gode grunner til
at vi gleder oss til å sette våre
ben i vårt kjære hjemland denne uken..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar