tirsdag 26. februar 2013

Cruise dag 7- Dubai

En litt kjølig morgen ønsket oss velkommen
tilbake til Dubai!
Deilig følelse å være hjemme igjen..:O)
Vi startet dagen i Gull Souken..
 
Her er det mange fristelser.
Noen måtte vente...
 
 ... i mens andre lot seg friste..:O)
 
Det er trangt hos vennen min i Krydder Souken.
Men utrolig hva dette lille rommet fyller
og veldig interessant å høre han fortelle hva
alt kan brukes til.
Spennende!!
 
Litt av utvalget.
 
Denne dagen var det virkelig strøm i Creeken
og Abra'ene slet litt med å komme over.
Men vi kom heldigvis trykt frem.
 
 En full-lastet Dhow på vei ut på det åpne hav..
Må si jeg foretrekker "båten vår"
som ligger i bakgrunnen..hi,hi!
 
I Tekstil Souken har de nå fått masse nytt.
Gleder meg til jeg skal tilbake!
 
Nykjøpte sjal kom godt med under lunsjen.
Det er ikke helt sommertemperaturer i Dubai ennå..Brrr!
 
Etter en dag i Creeken dro jeg tilbake til båten
for å pakke og reise hjem.
Casa Myhrvold var fortsatt fullbooket med gjester,
så cruisegjestene ble en natt til på båten.
 
Det var en innholdsrik uke,
jeg opplevde mye interessant,
lærte masse
og ble litt småforelsket i Muscat.
 
Cruise i seg selv,
 er jeg litt usikker på om
er en ferieform for fam. Myhrvold.
Tror vi må bli litt mer voksne først..hi,hi!!
 
Men synes jeg er heldig som hadde
 mulighet til å oppleve dette sammen
med drevne cruisesgjester.
Jeg storkoste meg...:)
 
Mange gode og morsomme minner
som jeg vil gjemme i mitt hjerte!
 
Tusen, tusen takk for turen herlige gjeng!!!
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar