tirsdag 23. april 2013

Maldivene- Spa

Soloppgang.
Helt fantastisk å sitte på beachen,
med bena i vannet og bare nyte..
Helt stille...

Vi jentene er glad i å gå på spa.

Så vi var her flere ganger...

 Et slikt blomsterbad har jeg prøvd å lage her hjemme,
men jeg klarte det ikke..
Så jeg får heller nyte bilde.

Massasje som gjøres ved å bli tråkket på,
har jeg aldri opplevd før.
Det er den beste massasjen jeg noen gang har fått.

Så var en herlig ferie snart over.
Vi har igjen opplevd ting vi aldri kommer til å glemme.

Etter en båttur i mørke natta var vi tilbake på den store øya..
Og vi skulle fly tilbake til virkeligheten.

Men det var ikke så lenge jeg var her..
Kofferten er akkurat ferdig pakket 
og i natt flyr jeg avsted til Kuala Lumpur på jentetur.

Ut på nye eventyr!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar