mandag 21. april 2014

Besøk av tante sine gutter :)

Når en er tante til skjønne unger er det ikke så godt 
å bo på andre siden av verden bestandig..
Og gleden var derfor stor da mor og far 
tok med gutta på tur..<3

Gjensynsglede!!

To av tante's go'unger <3

Gøy i poolen sammen med onkel.

Tøffinger!

Disse tre har en spesiell plass i mitt hjerte!

Øvelse gjør mester.

Masse kos!

Gøy for alle aldre.

På let etter kamelene..
Her bor de, men ingen var hjemme..


Vi fant, vi fant..
Dette var litt skummelt,
så godt at far ble med.

Selv om det var litt skummelt,
syns gutta det var kult etterpå.


Happytid.

Litt ustabilt vær i vente..

De fantastiske sandslottene på JBR.

Middagshygge ved Burj Khalifa.

Heldige meg hadde besøk av familien på bursdagen min.
Så da måtte det feires litt ekstra.

Dagen ble feiret i Arabian Court på One & Only.

Tenk så heldig jeg er som kan feire sammen
med denne fine gjengen av venner og familie.

Gutta boys.

Nydelig mat!

Sang og kake fikk jeg også..

...spiller ingen rolle om navnet mitt ikke er helt rett..hi,hi!


Gode venninner!

Shopping tur i Kina 
på Ibn Battuta Mall sammen med kusina.

Alle Mall her i Dubai har flere aktiviteter utenom shopping,
tivoli og spillhall er gøy.

Og bowling.

Nydelig sushi lunsj.

Mellom alle opplevelsene var det godt å slappe av litt..:)

Best når kusina var hjemme..

Tusen takk for besøket tantes to skjønninger!!!
Gleder meg til vi flytter hjem og kan være sammen hele tia..:)

Takk for nok en fin ferie mor og far..
Nå er det ikke lenge før dere er her igjen..
og da blir det siste turen deres til Casa Myhrvold
før vi flytter hjem...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar