tirsdag 27. mai 2014

På vei til Paradis- Maldivene

I påsken var mannen min og jeg 
på en 15 års bryllupsdagsferie.
Ikke hadde jeg trodd at jeg skulle sette mine bein på
flyplassen på Maldivene igjen. 
Virkelig en drøm som gikk i oppfyllelse.

En helt spesiell opplevelse å se dette nydelige turkise vannet.

Male er en fargerik hovedstad.
Dersom vi en gang i fremtiden kommer tilbake, 
håper jeg å kunne se denne byen.

Selv fiskebåtene er fargerike.

Etter en halvtime på havet var vi fremme ved Paradis.

Her skulle vi tilbringe den neste uken...lykke!!



Vi ble ønsket velkommen av sang og musikk..
Magisk! 

Første kvelden på terrassen,
denne utsikten kan egentlig ikke beskrives...

Det var flere restauranter på øya,
og de hadde nydelig mat..

...og nydelig utsikt.

Første dag var snart over og
vi visste at dette kom til å bli nok et minne for livet.

Heldige oss!!

Kommer flere bilder av hotellet,
men du kan også se litt her:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar