lørdag 5. juli 2014

Armani Hotel i Burj Khalifa

Vi feiret resten av min manns 40 års dag 
på Armani Hotell i Burj Khalifa.

Magisk byggverk..

Den nederste terrassen på venstre side var vår for et døgn.

Armani hotell er stilig innredet,
og passer fint i stilen til min flotte mann..

Kult å gå i endeløse ganger..

Slik så suiten vår ut.

Med panoramautsikt over hjertet i Dubai.

Denne terrassen var bare vår..tjihiii!!

Her var litt mer av den..

...og dette var resten...

Kjæresten min <3

Vet nesten ikke hvilket fint ord jeg skal bruke om denne utsikten..
den var bare fantastisk..

Utsikten oppover.

Snuppa og jeg måtte prøve spa-avdelingen på Armani.
Det var selvfølgelig den samme stramme stilen her.
Nydelig!
Men jeg elsker dill og dall..
og må nok innrømme at jeg foretrekken
et spa med en varmere atmosfære.
Behandlingen i seg selv var veldig god.

Burj Khalifa er et syn i dagslys,
men i kveldens mørke blir den om mulig mer flott!

Tenk å sitte på sin egen terrasse og se dette..
kan nesten ikke tror at vi har opplevd dette..

Jeg elsker verdens høyeste bygg!!

Min manns bursdag ble avsluttet med en middag
 med gode venner her i eventyrland..

Bilder kommer...

Her er en link til dette spesielle hotellet: 

1 kommentar: