mandag 21. mars 2011

Habtoor Grand Hotel

   
Her på Habtoor Grand bodde vi da vi var i Dubai i høstferien..
Så dette stedet har fått en spesiell plass i vårt hjerte...
Siste dag før mor og fars avreise..snufs.. tok vi de med hit på middag..

   
Det er flere restauranter på hotellet, men siden vi elsker Italiensk ender vi alltid opp der.
En spesiell atmosfære å sitte  her med den flotte "skyline'n" i bakgrunnen..

Blåskjell og fersk hummer som jeg kan velge selv pleier å stå på min meny...
Heldig er jeg som har en datter og mann som liker pizza, pasta og vann...
Så kan jeg kose meg med sjømat, vin  og moijito....:o)


En flott avslutning på kvelden er en tur på beachen for å nyte synet av Dubai....





2 kommentarer:

  1. Så fin bakgrunn, og maten så bare deilig ut! ......og så fikk jeg bittelitt lyst på mojito..... Nam!

    SvarSlett
  2. He,he..Hege...Her i dette landet serveres det som oftes moijitos uten alkohol, og faktisk har jeg lært meg at det er ok..Men på dette hotellet er det med alkohol...og det må jeg innrømme at smaker best..:0)

    SvarSlett