torsdag 3. mars 2011

Lengter hjem i dag......

Noen dager er litt vanskelige.....Skulle så gjerne hatt litt "tantesin" i dag..

Men da må jeg prøve å tenke på noe annet..så går litt rundt i hagen min da..Og må jo si at den er jeg veldig gla' i tenk å ha en slik blomstrende hage allerede i mars..Det er jo no å være gla' for..

Denne klatreplanten over terrassen var helt brun da vi kom, men litt vann hver dag og noen gode ord begynner den nå å bli vakker..

Aner ikke hva klatreplanten heter, men disse flotte blomstrene blomstrer bare en dag før de faller av..Så noen dager er denne virkelig et syn..

Elsker bare bougainvilla'n

Fargerikt under pergolan..Jeg er ikke no gla i gult, men min kusine hadde så fin gul farge på bloggen sin her om dagen...så jeg kjøpte en gul pute..Kan lære meg å like gult tror jeg.:0)


Kommet litt flere blomster her også..
og tro det eller ei, men både frø og løker strekker seg litt høyere opp for hver dag..





De nye solsengene er helt perfekte for oss...:0)
Her koser vi oss..vannet holder nå 25grader, men er ennå litt for kaldt..

Mine flotte palmer som jeg ofte nyter synet av..


Ja da fikk jeg tankene litt bort fra dere der hjemme som jeg savner så mye....
Nei, egentlig ikke...savner dere likevel....


2 kommentarer: