søndag 27. november 2011

Jul i Casa Myhrvold

Nå er det jul i huset..
Så mye jul det er mulig å få
med sol og sand på utsiden av vinduet..

Hjemme er julen hvit og med engler..
men her i Dubai har jeg prøvd meg litt på
rødt og nisser..
Må jo prøve med det tradisjonelle,
når alt annet er utradisjonelt..he,he!

Men jeg har funnet et par go'biter her som kommer
til å bli med i containeren hjem..
Min nye engel er bare nydelig...


Denne julekrybba kjøpte jeg i Tanzania
i Global Village..
Og den er et flott håndarbeide...


Hun her skal bo på hytta..


 Lurer på om det er enklere å få til julestjernene her??


 Litt skummel nisse...
så best å være snill!!

 I morgen kommer min kjære venninne på besøk..
Da blir det juleshopping og hygge i 10 dager..

 Godt å ha pyntet ferdig...
slik at førjultiden kan nytes med
gode venner og familien..


Ha en fin adventstid alle sammen!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar