søndag 27. november 2011

Michael Bolton

 Her om dagen gjestet Michael Bolton Dubai..
og jeg var der...:o)

 Han har en helt fantastisk stemme og jeg ble helt overvelvet..
Spesielt da han sang denne sangen..

The Prayer:

Da var ikke tårene langt unna...

Ellers var jo de gamle hitsa like bra som de var
da jeg var "ung"...ha,ha!!

Her er noen av de flotte damene jeg kjenner her i Dubai..
Herlig gjeng!!

Får nøye meg med bilde denne gangen...:0)

 Madinat Arena er en flott konsert arena..
Som så mye annet her..
er det hele opplevelsen som imponerer meg.

Flott konsert, fantastisk stemme og kjekk mann..
men det er liksom noe mer..
Når en kommer ut..
Måneskinn, stjerneklart, varmt,
godt selskap og magsisk stemning..

 Denne dele av Souk Madinat
har jeg ikke oppdaget tidligere.

 WoW..assa!!!

For en aften!
Minneboka blir stadig fylt opp!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar