onsdag 16. mai 2012

Dragon Mart

 Dette er et spennende Mall.
Skal være det største kinesiske markedet
utenfor Kina..

Og  her er det masse "skit"
som mannen min ville sagt..:)
Men innimellom kan en
gjøre virkelig gode funn..
(kjøpte håndtak til nytt kjøkken hjemme til ca 300kr,
istedet for å betale 3700kr for de i Norge...)

Jeg er stadig på let etter fargerike ting til SanneBo..
og en slik lilla sofa tror jeg kunne
vært kult i kjellern til datra..

 Selv om vi ikke skal flytte hjem som planlagt,
holder vi på å pusse opp huset i Norge..
Og kanskje disse kunne passet til
min nye stue?
Det er veldig billig å få sydd gardiner
her på Dragon Mart.
Tidligere har jeg ikke syntes sømmen
 jeg har sett her vært så fin,
men denne dagen fant jeg en som var flink.
Så da blir det nok gardiner neste gang
jeg skal hit..

 Dragon Mart er et enormt stort Mall,
masse krinkler og kroker..
Så en må ta mange små kaffe pauser..
Må jo kose seg litt også..hi,hi!!

Etter mange timer og en endelig har
kommet til tuppen på dragens hale..
er det utrolig deilig for føttene
(og hendene som er fulle av poser)
å sette seg i en "Mallbil" og bli kjørt
tilbake til utgangen..




2 kommentarer:

  1. Skal dere ikke komme hjem til jul?!!!! :(<3

    Hilsen Marte Brekke og Helene Gulbrandsen...<3

    SvarSlett
  2. Nei jenter...det skal vi ikke..:(
    Men vi gleder oss til ferie sammen med dere begge to.. og en lang sommer i Norge!

    Jeg er veldig gla i dere fine jentene..:O)

    SvarSlett