fredag 25. mai 2012

Sydd gardiner...

 Men ikke jeg altså..
der er jeg rett og slett ubrukelig..
Men her i Dubai er både stoff og søm billig
så det er bare å ta imot hjelp..

Mamma og jeg var en tur på Dragon Mart
her om dagen.
Har sett søm her ute som ikke er så fin,
men nå har jeg funnet en liten butikk
hvor de virkelig er flinke..

Her er det bare å velge stoff, type oppheng
 og evt. litt pynt..
I mellomtiden kan en shoppe en times tid
 for så å komme tilbake for å betale en liten regning..

Midt inni den lille butikken syr de.

 Her blir mine sydd.
Tunge, tykke gardiner med dusker..

Slik er mønsteret..

Har prøvehengt de over "scrappeskapet" mitt..
Men de skal bli med hjem i kofferten til sommeren.
Tror de kommer til å bli fine i min nyopp-pussede stue.
Disse er 2,3m i høyden, 2m i bredden,
2 typer dusker, stoff og søm...
Og for alt dette 250dhs..ca 400 norske..

 Også fant jeg denne da..
Den ønsker jeg meg veldig..
tror den ville vært flott over spisestuen
hjemme i Myhrvold-huset i Drammen.
850dhs....under 1400 norske
for en krystallkrone er råbillig..

Selv om det er nye skrot på Dragon Mart er
det virkelige verdt et besøk..
Det har nylig åpnet en helt ny del
og der er det mange flotte butikker..:O)

Her kan du ta en titt på nettsiden..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar