mandag 18. februar 2013

Cruise dag 1-avgang Dubai

Etter en liten uke på cruise i den Arabisk Gulf
og en uke med besøk,
gleder jeg meg nå til å gjenoppleve minnene
her på bloggen..
 
Kommer et innlegg om hver daq
under cruiset:
 
 Foreldrene mine og et av venneparene
var på cruise her for to år siden,
da reiste de med Costa og var veldig fornøyd.
Denne gangen valgte de Royal Caribbean
bla fordi de har to dager i Muscat.
Jeg ble stormforelsket i Musat og
er glad for at vi hadde to dager der.
 
Reiseruten vår.

Her er gjengen som dro på tur
og snikgjesten meg.
Virket jo litt meningsløst at de skulle
oppleve farvannene rundt mitt nye hjemland
mens jeg bare ventet på at de skulle komme tilbake..
Derfor ble jeg heller med..:O)
 
 På vei ombord..
 
Vi seilet ut fra Dubai
i vakker solnedgang.
 
Burj Khalifa fra havet.
 
Nesten hele Dubai.
Veldig gøy å se dette fra
langt, lant ute på de blå bølger.
 
Dette ble bordet vårt under hele reisen.
Utrolig varigerende og nydelig mat
og fantastisk hyggelig betjening.
 
Så la vi Dubai's vakre skyline bak oss.
Vi seilte ut på det åpne hav og
inn i natten på vei mot første stoppested:
 
Fujairah
 


1 kommentar:

  1. Since we are talking about Cruise so i done my part of research and Found out about Akbar Travels Jalesh cruise which is cheap and affortable and very very resonable thank you for sharing!

    SvarSlett