torsdag 21. mars 2013

40 års feiring...

 Snart fyller jeg 40 år...
Jeg feiret dagen på forskudd
med venninnene mine på flotte Zabeel Saray.
 
 20 flotte damer pyntet mitt bord.
 
 Herlige smil..:)
 
Mmm...nydelig vin..

 Flere smil..
 

 Jeg fikk taler med så varme ord
at tårene trillet..Snufs!
 

Og en morsom sang som passet perfekt..
 
 Siden vi bor i Dubai fikk jeg selvfølgelig verdens største kort..

Vet ikke hvor mange ganger jeg har lest alle disse flotte ord.
Godt å ha til en "regnværsdag"

 Tenk å være så heldig å ha en slik
blomsterbukett rundt seg..:)
 

Etter lunsj inviterte ei venninne oss hjem
til etterselskap i Marinaen.

Herlig stemning!

Takk snille Gro!!
 
 Gode stunder..
 
 Skål!!!
 

Natt mat..

Dagen ble avsluttet med et fyrverkeri i Marinaen..Hi,hi!!
 
Tusen, tusen takk flotte damer for en
uforglemmelig dag.
Uten dere hadde jeg aldri vært her i Dubai!!
 
God klem til dere alle og enhver fra meg..

1 kommentar: