tirsdag 11. juni 2013

14 dager inn i mitt nye liv...

Kvelden før..
Jeg var redd, usikker på om jeg turte og 
jeg ante ikke hva jeg gikk til...
Og godt var det..

Operasjonen i seg selv gikk bra, 
de fant mer enn de hadde håpet og fikk ryddet opp.
Dag 2 etter operasjonen var den værste dagen i mitt liv
og jeg var klar til å gi opp..
Men heldigvis fant de ut hva det var og jeg kom meg gjennom det.

Etter noen dager på sykehuset var det godt å komme hjem.
Og jeg fikk oppmuntring med en gang.

Vakre venner...

Tenk å få slike gaver..
Ferske norske ukeblader og deilige norsk sjokolade..Mmmm!!

Heldige meg har hatt besøk av liten og stor..
Lille snuppa som kryper opp på armen min
er god medisin for hjertet...:)

Vakre blomster, gode ord og rosa bobler 
fra venninner som kjenner meg godt..
Heldige meg igjen....

 
Det er godt å bo i et varmt land under en slik periode.
Litt enklere og mer behagelig å få en liten vask i hagen..
Snille mannen min..<3

Så har flere venninner vært på besøk.

 Med kinamat til lunsj, kake, blomster..

 Og flere vakre ord....


Dette har vært 14 dager med ulidelige smerter til tider,
svingende humør og mange tanker...

Jeg er på beina igjen...om ikke så stødig ,men jeg går stadig raskere runder.
Turer i slike omgivelser og i den herlige varmen som er her nå er bare godt.
Jeg har opp til et år foran meg med trening og
helt sikkert mye frustrasjon.

Men med slike fantastiske venner rundt meg
og min kjære familie skal jeg gjøre så godt jeg kan.

Jeg har tenkt mye alle disse timene på sofaen.
Det er viktig å prioritere de som betyr noe i livet, 
prioritere de som vil være en del av mitt liv...
jeg skal ta godt vare på familien
 og mine gode venner..

Med de ved mine side...
skal mitt nye liv uten smerter bli så mye bedre.
Selv om jeg vet at veien dit er lang..:)

Siden jeg har vært så flink får jeg reise til Norge tidligere enn antatt..
Bare 14 dager til..jippi!!!

2 kommentarer:

  1. Liker bloggen din.
    God bedring!

    SvarSlett
  2. Høres forferdelig vondt ut, men så godt at det er gjort da! Håper formen kommer seg fort, god bedring videre!

    SvarSlett