onsdag 26. juni 2013

Sommerferie i Norge

Om få timer er vi på vei hjem til en ti ukers sommerferie i Norge!

Mannen min blir i år med hjem for å hjelpe nyopererte meg på flyturen.
Den turen gleder jeg meg ikke til.
Regner med at jeg har en slitsom natt i vente.
Og jeg som trodde at de hadde operert bort ME'n min også.
Noe de selvfølgelig ikke har gjort..hi,hi!. 
ME'n har vært tung de siste dagene. 
Det å begynne denne reisen utslitt er nok ikke beste opplading.

Du kan tro jeg er glad når jeg i morgen setter bena på norsk jord!!

Da er det mange klemmer som venter på oss alle tre..
Og vi skal storkose oss med familie og venner i ukene fremover.

Litt trist å reise fra Casa Myhrvold som nå står i full blomst.
Nydelig temperatur er det også, 
vi elsker Dubai's varme sommer..:)
Heldig er mannen min som får kose seg her
 noen uker mellom Norges besøkene sine.

Blir nok en liten blogg-ferie nå.
Tiden i Norge skal brukes til å kose meg med de hjemme
og fortsette opptreningen av kroppen min.

Så gleder vi oss til høsten og nye Dubai eventyr!

God sommer!!

1 kommentar:

  1. Hei,

    Håper dere har en fin sommer i Norge:)
    Jeg sendte deg en kommentar for noen med siden, og fikk svar:-) nå har jeg noen flere spørsmål om det å flytte til Dubai:) kan du sende meg en epost så kan vi ta det der? Camilla.sandbakk@gmail.com

    Pft!

    Camilla

    SvarSlett