torsdag 12. desember 2013

Assawan Spa Burj Al Arab.

Burj Al Arab er det vakreste bygget i verden..
synes jeg ..
Og jeg gleder meg veldig til de gangene jeg 
får besøket det..

Venninna og jeg hadde planlagt en hel dag her..

Resepsjonen er helt skjønn, 
med varme herlig farger.

Assawan spa er så stille og rolig
og de gangen jeg har vært her
har vi vært alene..
skjønt!

Venninner..

Nyter utsikten over byen i mitt hjerte.

Det er kanskje litt kaldt her,
men oppi boblene er det godt og varmt.

Tenk å bli så blid for en kopp te..
Vi virkelig koste oss.

Så skulle vi få 90 min med behandling.

Koselige å få et dobbeltrom.

Juhuuu....vi hadde det helt topp!!

Nydelig utsikt over JBR og Palmen.

Etter behandlingen koste vi oss med 
afternoon- tea i vakre omgivelser.


Masse god mat..

Fantastisk å se ned over kanten..
Denne dagen tenkte jeg..
lurer på om jeg noen gang kommer til 
å få muligheten til å bo her??
Ikke visste jeg hvor nær den drømmen var..

Etter en lang dag i luksus sammen med venninna mi,
kom mannen min og hentet oss...
Nå måtte vi komme tilbake til virkeligheten igjen.

Men det er lov å drømme seg bort 
og inn i solnedgangen av og til..

Og som denne dagen hender det at:
Dreams do come true!!!

Link til en drømmedag:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar