søndag 16. februar 2014

Dubai Jazz Festival

Fredag kveld var vi igjen klare for en ny festival!

The Wanted var først ut på scenen.

De begynte kvelden med min favorittsang.
Likevel ble det bare bedre og bedre..

Han her har en knallfin stemme..

Men han her har problemer med stemmebåndet
og slet litt..
Stakkars, fikk helt vondt av han jeg..
Men han var en god gutt da..:)

Var en veldig avslappet stemning mellom gutta
og det virker som de bare spilte sammen for morro skyld!
Festlig opplevelse.

Vi liker all musikk og syns dette var gøy...

.....selv om det vel er døtrene våre som er
disse guttas målgruppe..

Så kom Olly Murs!!
Og det var han jeg ventet på.

Sjarmerende og dyktig fyr!!

Veldig gøy å være på en konsert når en kan mange av låtene.
Med en som svinger på scenen
er det umulig å ikke svinge med.
Digger Olly Murs!

En  musikkfylt helg er over..
Og dersom noen skulle trenge
 tre synge- eller dansedamer her i Dubai....
...tror jeg vi tre kvalifiserer godt..
Etter å ha sunget og danset oss gjennom 5 konserter!

Takk for en fin helg små og store jenter!!
(og mannen min)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar