tirsdag 11. februar 2014

OL i ørkenen

I helgen arrangerte sjømannskirken OL i ørkenen
og vi var med på tur!

Heiagjengen på plass!

Herlig og varm dag.

Heia Norge!

Heia!!

Uten mat og drikke,
duger helten ikke..

Klare!!

Klar, ferdig, gå...

Super stil.

Knall og fall.

Men like blid..:)

Superflinke snupper!

Måååål!

Gutta i full fart.

Hopp sto også på dagens OL program.

Pauseunderholdning..

Så kom det flere som hørte at det var liv i ørkenen denne dagen..

Lurer på hva det er i denne kjølebagen??..

..eller i denne vesken??

Så ville de vise seg frem litt de også.

Utrolig søt..

Hun her flørtet med min mann. 
Og med de bedårende øyenvippene
var det ikke rart han ble sjarmert..:)

Så fikk de flagg og ble med i heiagjengen vår.

I Dubai har vi ikke bikkja i bakken,
men kameler..

Ungene syntes det var gøy å hilse på.

Og gøy med en ridetur.

En fornøyd gjeng hadde en fin dag i ørkenen.

Tusen takk sjømannskirken for et flott dag 
og et godt minne!

2 kommentarer:

  1. Heisann, kjekt å lese slike blogger når ein skal ut på tur og treng litt tips.
    Eg og min kjære reiser til Dubai 24.mars for ei veke med sol, varme og "litt" shopping! kunne tenkt meg nokre gode tips på restauranter m/vin servering og gjerne elvecruise m/middag. Har tenkt oss i verdens høysete bygning sen aften som anbefales, ski, ørkentur m.m. Ellers tar eg gjerne i mot gode tips av lokal kjende.

    mvh
    Heidi M Espeland

    SvarSlett
  2. Beklager at jeg ikke har sett denne kommentaren før nå..
    Klem Helen

    SvarSlett