tirsdag 27. mai 2014

Dag 2 i Paradis.

Vi våknet til regn og blåst, 
men hva gjør vel det når en er i Paradis.
Det blåste like fort bort som det kom.

Jeg som elsker spa måtte jo prøve dette.

Når en blir ønsket velkommen av et slikt nydelig ansikt,
kan en jo ikke annet enn å smile..:)

Kald lavendelduftende klut og ingefærte er nok et tegn på velvære.

Behandligsrom med vakker utsikt.

Utsikten mellom benken kan være så forskjellig.
 Her hvor Stingray og fisker i alle regnbuens farger svømte forbi,
 tror jeg ikke jeg vil oppleve igjen..
Herlig!

Beach guru'en ble min venn.


Iskald kokosnøtt hver dag ga meg masse energi..

En kveldstur rundt øya var veldig romantisk.




Min trygge hånd <3


Utsikten fra badet vårt.
Kan høre havet og se for meg horisonten. 
Ikke noe annet å se enn at havet og himmelen gikk i ett.
Godt minne!!

Så kom månen opp og nok en fin dag var over..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar