tirsdag 24. juni 2014

Atlantis

Skolene her i Dubai har akkurat hatt en liten ferie
og da tilbrakte vi noen dager på Atlantis på Palmen.

Under sommer månedene er det virkelig gode priser
på hotellene her og det var et slikt tilbud vi hadde kjøpt.
Vi var ikke helt forberedt på hvilket kaos som ventet oss..
men en opplevelse det også..:)

Etter et kaos uten side stykke for å sjekke inn,
smakte det godt med mat.
Og det veide opp at maten var nydelig.

Atlantis er et digert hotell, med flere restauranter.
Var lille familie er veldig ulik i matsmaken,
så buffet er perfekt for oss.
Igjen var maten virkelig god.

Fra rommet vårt hadde vi magisk utsikt
over Palmen og Marinaen.

Som gjest ved hotellet har en fin adgang til badeland.
og jeg ble plassert på beachen
imens de to andre lekte seg i skliene.

På Atlantis er det muligheter til flere opplevelser.
Tidligere har vi badet med delfiner.
Så denne gang var det mating av Stingray som skulle prøves.

Dette var skummelt syns snuppa.

Jeg skjønner ikke at hun turte..:)

Mannen min elsker at sånt...

.. han syns det var veldig gøy!

Så var det sjøløven de skulle få møte.
Og dette var en morsom fyr!!

Smaskt!!

Mer smasking!!

Så mange minner vi er heldige å få samle...

Da mørket kom var vi igjen pyntet
til en kosekveld..

Atlantis var en opplevelse..
Dette er en turistmaskin kanskje på sitt best mulige. 
Innsjekken var kjip. 
Men selv om det var like mange mennesker over alt ellers
i løpet av oppholdet, 
klarte de fint å gi oss en flott service.

Snuppa og jeg måtte selvfølgelig prøve spaet her.
Det bar også preg av å være en turistmaskin og 
er på ingen måte et sted jeg vill dratt om jeg bare skulle på spa.
Da har Dubai mange flere magiske steder.
Men behandlingen i seg selv var noe av det bedre jeg har opplevd.

En fin mini ferie var over og
vi kunne krysse av nok et ønske på opplevelseslisten vår.

Her er en link til hotellet:

1 kommentar: