tirsdag 24. juni 2014

Boyzone i Dubai.

Den siste konsertopplevelsen min i Dubai sammen
med konsertvenninnene,
var mitt favorittband over alle
BOYZONE.

Konserten var i Irish Village.
Her er det mange koselig spisesteder 
og er et koselige sted om en bare vil spise middag.
Det er et yrende liv her.

Orket nesten ikke vente på at de skulle komme på scenen..:)

Endelig!!!


Ronan er min favoritt..:)

Konserten inneholdt alt jeg hadde håpet på.
Utrolig gøy å være på konsert når en kan alle sangene..
Så stemmen og dansefoten ble godt brukt.

Superhappy jenter!

Etter konserten dumpet vi borti gutta..
Og jeg som vanligvis ikke eier skam når jeg møte kjendiser,
mistet alt motet mitt dag min største helt nesten gikk rett på meg..
Klarte ikke ta bilde engang..hi,hi!!

Men da Shane endelig kom, hadde vi roet oss litt.
Han var kjempekoselig!
Og gjett om vi oppførte oss som tenåringsjenter etterpå..ha,ha!!
Nok en utrolig opplevelse!!

Tusen takk fineste jenter for alle konsertene vi har vært på.
De kommer jeg aldri til å glemme..
Konsertene i seg selv har vært gode,
oppleve de under åpen himmel er utrolig i seg selv, 
men best av alt er å ha vært der sammen med dere!!

Tusen takk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar