onsdag 30. mars 2011

Bursdagsfeiring i Dubai!

Var veldig spent på hvordan følelsene mine ville ha det på bursdagen min..skulle så gjerne delt dagen med familien min..
Men det var bare å holde motet oppe
 og prøve å nyte dagen så godt som mulig..

Så dagen begynte jeg med en 4 timers spa behandling hos
 Angsana Spa Emirates Hills...

Tok en behandling som heter Top to Toe..
Rett og slett fantastisk..
og 4 timer det klarte jeg fint å ligge helt stille og bare nyte....

Blomster og konfekt fikk jeg av mine kjære mann og kjære datter
...plus litt til..:0)

Her er gaven fra min minste niese...

Smykkeskrin fra mor og far..


Og bord fra tante..dette blir fint under TV'n når vi kommer hjem..

Synes denne serien av møbler er så flott..har det samme i salongbord..
Det kan jeg ikke ta med meg hjem..isåfall hadde jeg ikke hatt plass til noen sofa..he,he!!

Av min utrolig snille mann fikk jeg en tur i Gull Souken...

Gull Souken tok det tid å komme til en mandags kveld med all trafikken, brukte nesten en time på å finne parkering. Så neste gang blir det en formiddag og taxi..Siden jeg ikke hadde vært der før..var det en overveldende følelse å komme dit..Hvor i all verden skulle jeg begynne..Det selges ikke så veldig mye 18k gull der.. nesten bare 22 og 24k..og det blir alt for rødt og "juglete" for min del..Og så enormt masse med masse på... Ikke lett å lete eller 3enkle armbånd i hele ringer...Men heldigvis fant jeg det til slutt..
Gullprisen her i Dubai er ca 260nok pr gram, mens takseringen i Norge er på ca 1000nok så det er jo veldig billig i forhold...

Middagen skulle nytes på min favoritt restaurant
Luciano på Habtoor Grand..

Veldig, veldig takknemlig og fornøyd frue...

    

Denne digre lobsteren skulle snart ligge på mitt middags fat..mmmm

Perfekt avslutning på dagen min...en deilig kald Mojito

 Takk kjære mannen min og min kjære datter for at dere gjorde dagen min så fin..:0)



3 kommentarer:

  1. Ser ut som en flott bursdagsfeiring!!! :)

    ... også tror jeg det kommer til å ligge "hemmligheter" i koffertene våre når vi kommer.... :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen, ser ut som du har hatt det herlig! Så skjønt med spa! Flotte gaver også:).

    SvarSlett