søndag 12. juni 2011

Og så har jeg vært på hytta...

HYTTA MI!!!!

Sannebo er virkelig ro for sjel og sinn...
Her er det helt stille og rolig..
hører bare skogens ro...:0)

Men må innrømme at jeg hadde lyst til å snu og kjøre hjem
da vi kjørte ned til hytta..
Ble møtt av 3 mål med 50 cm høyt gress..
og et drivhus som hadde tatt seg en
flytur inn i skogen...

Heldigvis har jeg verdens snilleste mamma og pappa,
og etter timer med jobbing..
Var drivhuset på plass, beddene luket og gresset klippet.
Og da var Sannebo igjen mitt kjære fristed...

Det var faktisk litt trist og reise herfra...
Etter en slitsom,
men flott sommerdag...:0)

1 kommentar:

  1. Tøffe svigerforeldre jeg har ja;).
    Fine bilder av huset og hytta deres. Godt dere fikk ordnet opp med drivhus og bed, alltid kjekkere når det er orden på ting. Koselig hytte, forstår at du slapper av her.

    SvarSlett