mandag 17. oktober 2011

JEG HAR FÅTT KLEM AV DIEGO MARADONA!!!

I går var det serieåpning her i Dubai.
Mannen min og jeg mintes tidene da
fotball var vårt liv..
(Så fikk vi barn, jeg gikk videre
og mannen min ble igjen..hi,hi!!)
og gikk på fotballkamp..

En av verdens beste fotballspillere gjennom tidene
Diego Maradona
har akkurat begynt å trene Al Wasl..

Litt tomt på tribunene,
men det var "liv" likevel.. 

Vi satt på motsatt side av laglederbenken,
men det var lett å se at Maradona
fortsatt hadde litt av sitt
gamle temperament i seg..
Og digre diamanter i øra,
som blinka helt bort til oss..:o)


Vårt nye lag vant!!

Vi skilte oss ut på tribunen med mest
hvitkledde menn,
var nok derfor vi ble intervjuet av
arabisk tv..Tjihi!

Jeg har to nevø'r som fotball
betyr alt i verden for..
Og som enhver tante som ønsker å være
"popis" var det bare å stille seg opp og vente..
i håp om å få en autograf eller to...
Vi ventet og ventet!!

Som dere ser er han godt passet på
og det er ikke lett å komme nær han..

Men da jeg ropte og spurte om han kunne komme..
kom han til meg!!!

Og to autografer skulle jeg selvfølgelig få..
Han var blid, fornøyd og en hyggelig fyr..

Har nå en kjempefin julegave til to
av mine nevø'r og håper jeg kommer
til å bli "bestetante" den dagen...Hi,hi!!

Fikk bilde og klem også..
HERREGUD JEG HAR KLEMT
DIEGO MARADONA!!

Da Maradona spurte mannen min
om bilde ble bra?
Svarte han: Ja....Ha,ha,ha..
Av erfaring vet han vel at her har jeg tippet rundt..
og på alle bildene ville jeg sett like gal ut..

Veldig morsom og minnerik kveld!!!


2 kommentarer:

  1. Så ut som dere koset dere masse!! :) Foreløpig så får jeg takke meg til Ronny Deila her i Drammen! :P
    Håper dere har det bra i Dubai :)

    NiklasV.

    SvarSlett
  2. Vi hadde virkelig en topp kveld..Kenneth trengte et møte med Maradona for å overskygge helgen med Liverpool og Godset..Dere får hjelpe gutta i Drammen så godt dere kan de siste kampene! Vi har virkelig funnet vårt Paradis her Niklas..:o)

    SvarSlett