torsdag 27. oktober 2011

Wow...for et Mall...

I dag har mamma og jeg vært på et nytt Mall.
Dragon Mart..
Det er verdens største kinesiske marked,
utenfor Kina..
Jeg hadde igrunn bare hørt negativt om Mall'n..
Bare skrot og plastikk..
Derfor har jeg ikke vært her tidligere..

Men herligheten for en overraskelse jeg fikk..

Fikk nesten åndenød da jeg kom inn..
Aner ikke hvor mange butikker det er her
eller hvor di ligger..
Vet bare at det er enormt med ting og tang her..:)

Mall'n er formet som en drage.
Veldig flott..

Inni dragens hale..

 Her kan en kjøpe alt mulig..
Fra plastikk leker til nydelige møbler..


Og litt skrot..

 Ikke så lett å ta bilde,
men denne tror jeg ville blitt fin på SanneBo..
...til bare 800 norske kroner..

 Har igrunn byttet ut alt av lamper på hytta i dag..he,he!
Enkle veggstaker til under 100 norske..
(container'n blir full...hi,hi!)


Ganske sprøtt å møte kjente som jeg visste var her..
men tanke på hvor digert denne Mall'n er..
Søte jenter jeg er glad for at jeg har blitt kjent med..:o)



Fliser finnes i alle tenkelige og utenkelige varianter..

Og på SanneBo's nye bad
 skal det som i resten av hytta bli fargerikt..
Mosaikk fliser kostet 100 norske pr kvm..

Og denne vasken..
vil jeg ha, vil jeg ha..
Igjen på hytta..:o)

 Hjemme er det flere rom som må fix'es.
Tapeter koster ingenting her..
75 norske for samme ruller vi har hjemme..

 Sanne har sett bilder fra i dag..
og vil ha no sprøtt på rommene sine..
Og det kan hun jo..til disse prisene..

 Denne sengen vil hun også ha..
Men i et rekkehus i Drammen..
er det rett og slett ikke plass..hi,hi..

 Like før solnedgang var vi fornøyde
med dagens opplevelser..

Jeg kjøpte 2 kroker..
som jeg ikke vet hvor jeg skal ha..Ha,ha!!
Snakk om å bli satt ut
og overveldet..

Men jeg kommer tilbake Dragon Mart!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar