lørdag 26. mai 2012

Skoletur til Paris...

Nå har vi akkurat kommet hjem fra flyplassen..
Sanne reiser på tur til Paris med fransk klassen i dag..
En uke skal de være i denne fantastiske byen..
Og de skal se "alt",
men det virket som både lærerne og elevene
gledet seg mest til dagen i Euro Disney..:O)

Det var to kjempespente snupper som ikke kunne vente
med å ta farvel med oss og begynne på sitt Paris-eventyr..
Mens vi foreldrene stod igjen med en tåre i øyekroken..

Det er veldig stille i Casa Myhrvold nå..
Huset har stort sett vært fullt av gjester siden nyttår
og til vanlig spilles One Directions sanger døgnet rundt.
Så det er virkelig stille her..

Godt jeg skal på dame-lunsj i morgen..
og gleder meg veldig til jeg skal
på kjærestetur med mannen min mandag morgen..

Så vips har uken gått og snuppa mi er hjemme
hos meg igjen..:O)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar