tirsdag 1. mai 2012

Nydelige lunsj...

Casa Myhrvold er igjen fylt med familien.
Og vi koser oss med å vise de alt det
flotte som finnes her i vår 1001 natts drøm..

I går tok jeg de med til Al Qasr hotel
hvor gullhestene ønsket oss velkommen.

Hotellet er vakkert og det er enkelt å finne
flotte motiver å ta bilder av..:o)

 Vi spiste lunsj på Pierchic.

En liten oase ute i det Arabiske hav.

Nyter solen..

 Endelig har sommervarmen kommet.
Med en temperatur på 38 grader
og etter en god,
 men varm spasertur ut til Pier'en..
var disse iskalde roseduftende klutene
en himmelsk nytelse..


Dagens meny:
 Tuna Carpaccio
King crab panna cotta,
asparagus, soft guail egg

 Seafood and Clam Chowder
Prawn, clams confit potato

 Crispy Organic Salmon
Parsnip puree, braised puy lentils
"Waimea Estate" pinot noir reduction, watercress

Citrus
Moist marmalade cake, mandarin compote
thai basil sorbet

Denne menyen er NYDELIGE!!!
Og jeg storkoser meg når vi har gjester
som er like glad i sjømat som meg.
Hmmm!!

Som underholdning under lunsjen hadde vi
ustikt til verdens flotteste bygg..


...Burj Al Arab..

En herlig formiddag var over
vi ble kjørt i inn til
Souk Madinat hvor flere
flotte opplevelser ventet våre gjester..
Og vi skulle møte mine to andre til middag..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar