fredag 15. juni 2012

Anantara Spa

Ligger litt etter med bloggingen om dagen..

Så selv om vi er vel hjemme for lengst..
Har jeg et par ting til å vise fra Abu Dhabi..

Siste dagen på turen vår
skulle jeg igjen på spa..

Har gjennom årene prøvd utallige
typer nydelig spabehandlinger..
Men denne var spesiell..:)

Jeg skulle ta en
Marokansk Hamam.
Med skrubbing, vasking, masker
og damping...

Hele dette flotte Hamamet hadde jeg helt
for meg selv i over 2 timer..
Vidunderlig..

Et boblebad med levende lys,
dadler og ingerfærte..
Var litt magisk....

Etter at jeg var skrubbet skinnende ren..
var det tid for 1 time med massasje..

Herligheten så heldig jeg er..
Når jeg tok denne behandling..
helt alene med mine egne tanker..
fikk jeg god tid til å tenke over
hva jeg har å være takknemlig for..:O)

Så nærmet disse dagene i paradis seg slutten..
Vi pakket bilen og tok farvel med
Emirates Palace...

Palasset ligger bare en 1 time unna,
selv om det ligger i en annen Emirat..
Derfor er det ikke umulig at jeg kommer til å
besøke dette flotte spaet en annen gang..

Her en en link til Anantara Spa:
http://www.kempinski.com/en/abudhabi/emirates-palace/luxury-spa/


Vi reiser aldri raskeste vei hjem...
og denne hjemturen var ikke anderledes...
Det er alltid noe å se på veien..:O)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar