mandag 25. juni 2012

Fototrening fra Palmen..

 I går kveld var jeg på fototrening på Palmen.
Derfra er det en nydelig utsikt inn mot
den fantastiske skylinen vår..


Jeg har et probem med å ikke få bildene mine helt i vater..
Selv om jeg har vater på både linse og stativ..
Men jeg gir ikke opp, så jeg øver og øver.

Det er litt vanskelig å se alle innstillingen i mørket,
så lommelykten jeg hadde med var genial..
Men skal jeg rekke opp og se vateret skikkelig
må jeg neste gang ha med en krakk også..
Kan tro jeg er et syn når jeg flyr rundt å knipser bilder..:O)


Bildene ble tatt med mine
Tamron 18-270mm objekt
og
Sigma 10-20mm landskaps objekt.






Jeg prøvde forskjellige innstillinger for å se
hvilken farge jeg liker best på bildene..
Svart/hvitt kan også være tøft!

Seilet står vanligvis i vater..
bare ikke på mine bilder..
Men fargene var flotte da!!


Atlantis er et vakkert 1001-natts eventyr bygg!!

Jeg lærer litt mer hver gang jeg tar bilder,
alltid noe som må prøves ut
og forbedres til neste gang..
Det er vel slik en lærer..

Håper jeg en dag får et blinkskudd
som jeg kan bruke som
fototapet over benken på vårt
nye kjøkken hjemme i Norge..:O)
Derfor øver, øver og øver jeg!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar