torsdag 25. oktober 2012

På vei til 1001-natts eventyr i ørkenen..

Tilfeldigvis kom jeg over et overnattings sted
i ørkenen utenfor Abu Dhabi..
Hotellet har ennå ikke åpnet,
men vi to familiene fikk
likevel komme på besøk..
 
Vi ble hentet i Abu Dhabi
og når vi nærmet oss hotellet
kjørte vi de siste 2,5milene på slik vei..
 
Det var saltet som dere ser..
men vi sklei flere steder likevel..:O)
 
Det var ingen fartsgrense her.
Men siden det var mange kameler som
gjerne ville passere rett foran bilene..
måtte vi ta det litt rolig i svingene.
 
 Dere som kjenner meg..
vet at jeg har en liten forelskelse
for disse dyrene....
 
 Og mange, mange bilder fikk jeg tatt...

 Mørke og helt svarte kameler
har ikke jeg sett før...
Fasinerende!


Like før vi ankom hotellet tok vi av fra "veien"
og kjørte ut i sandynene..
 
Dynehopping neste....
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar