søndag 28. oktober 2012

Quad biking i ørkenen..

ATW kjøring var noe av det de fleste av oss 
hadde gledet seg mest til.
De var litt usikre på om ungene ville
klare å kjøre selv,
men lot de få prøve.
Og de ble imponert over ungene..:)
 
Jeg var veldig usikker om jeg turte..
Og midt i ørkene var det nok for min del..
Fart og spenning liker jeg ikke
så jeg overlot ATW'n til noen
som synes dette var gøy..hi,hi!!
 
Jeg syntes det var mye mer morsomt å sitte i
følgebilen og ta bilder..
Men må innrømme at det ser herlig ut..
 
 Jentene suste avgårde..
 
 Dette  var fantastisk gøy syntes denne gjengen..:O)
Mannen min har snakket mye
om dette i ettertid..
 
 Herlig å kjøre inn i solnedgangen..
 
Snuppa mi var kjempefornøyd..
 
Det var fortatt flere aktivitet
og nå skulle Sandboard prøves...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar