tirsdag 12. mars 2013

Foto-tur i Deira.

 Sist foto-tur besøkte vi Deira.
Fruktmarkedet hadde herlige farger
og fantastiske dufter. 

Fiskemarkedet derimot duftet ikke like godt..
Og tanken på at slike svømmer rundt i havet her
gjør at jeg er glad det er lenge til det er
badetemperatur i havet for oss lokale.
Håper jeg har glemt alle haiene til da..hi,hi!
 
 Gutta ville gjerne bli med på bilder..
 
 
Her hadde de alt..
 
 Tørrfisk.
 
Akkurat her skulle jeg gjerne storshoppet..Mmmm!!
 
Får vann i munnen...dette er godt!!!
 
Kjøttmarkedet skulle også fotograferes.

Men ikke alt var like ok å se igrunn...isj..

 Hei!

Her får man hjelp til å bære..
 
Min nye favoritt snacks..
Disse dadlene er ferske og smaker helt nydelig..
 
Vi spiste lunsj på fortauet.

Og kom i snakk med stamgjestene..

Stilig..
 
Så besøkte vi Women's Museum

Her var det masse spennede å se og lære. 

 
Gullbelagt brudekjole.

Greit å prøve,
men godt å slippe..
 
Museumet var veldig spennende og
hit må jeg tilbake en dag jeg har god tid.
Mye interessant å lese. 

 Takk for en flott og innholdsrik foto-dag!!!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar