lørdag 21. september 2013

Min hverdag...

Godt å være tilbake i Casa Myhrvold.
Elsker hagen min! 

Spesielt når den fylles med venner..

Herlige beach dager er godt for sjelen.

Shopping gir alltid en god følelse.
Her har det kommet litt blått på gjesterommet.
Dette skal pynte SanneBo for resten av livet,
og minne oss om eventyret..Dubai.

Har vært på juleverksted på kirken
og blitt inspirert til å lage julepynt.

 Jentekvelder....

...med rosa skåler.

Og kjærestemiddager i fantastiske omgivelser.


Men...
Selv om jeg nyter hverdagen her i Dubai så godt jeg kan,
har jeg et stort savn i hjertet mitt...

Disse herlig ungene er jeg så inderlig glad i.
Og det tar litt tid før jeg klarer å venne meg av med
muligheten til å se de hver dag..

Er så veldig glad i dere..:O)

Derfor trenger tante noen trøstedager...
og neste innlegg skal dere få se hvordan slike dager
kan være..

Spavenninnen min og jeg besøkte Assawan spa,
 på verdens eneste 7 stjerners hotel på Burj Al Arab..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar